Jaarlijkse Jeugdviswedstrijd HSV Lemmer e.o.

Dinsdag, 10 oktober 2023

Op zaterdag 28 oktober a.s. staat de inmiddels traditionele jeugdviswedstrijd van HSV Lemmer e.o. weer op het programma. De locatie zal wederom zijn 't Dok in de nabijheid van het vissersmannetje. Er wordt gevist in 2 leeftijdscategorieën namelijk t/m 9 jaar en 10 t/m 13 jaar. Na afloop is de prijsuitreiking in snackbar Selfresto waar alle deelnemers eerst getrakteerd worden op een drankje en een patatje. De winnaars uit de beide leeftijdscategorieën ontvangen beide een beker + waardebon en alle overige deelnemers ontvangen eveneens een waardebon te besteden bij Pet's Place. Binnenkort zullen via een advertentie in de Zuid-Friesland nadere details over de wedstrijd na te lezen zijn. Hopelijk dragen de weersomstandigheden wederom bij tot een succesvolle vismiddag!