Verhoging contributie

Dinsdag, 10 oktober 2023

Sinds vorig jaar maakt onze vereniging gebruik van de diensten van Sportvisserij Nederland m.b.t. het uitvoeren van de ledenadministratie (incasso's, verzending Vispassen e.d.). Voor deze diensten wordt door Sportvisserij Nederland hiervoor een onkostenvergoeding per lid in rekening gebracht. Vorig jaar hebben wij deze vergoeding nog niet in de contributie doorberekend. Sportvisserij Nederland heeft door stijgende kosten deze vergoeding moeten verhogen van € 0,75 naar € 1,25 per lid. Wij hebben derhalve nu moeten besluiten, voor het eerst in jaren, de contributie met ingang van het komende jaar met € 1,- te verhogen.

Namens het bestuur,
Hielke Soeten (voorzitter, secretaris HSV Lemmer e.o.)