Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren...

Zaterdag, 24 november 2018

Sportvisserij Nederland heeft besloten de uitgifte van de Landelijke Lijst van Nederlandse Viswateren (het dikke boekje), verplicht te tonen bij een eventuele controle samen met de Vispas, af te bouwen. Via de diverse kanalen zijn alle leden in de afgelopen 2 jaar hiervan op de hoogte gebracht en tevens de mogelijkheid geboden om aan te geven de papieren lijst in het vervolg toch te willen ontvangen. Op de brief met de nieuwe Vispas 2019 staat aangegeven of u de lijst wel of niet ontvangt.
Een goed alternatief voor de papieren lijst is inmiddels de Visplanner welke is te downloaden op de mobiele telefoon.
Voor leden die alsnog in het bezit willen komen van de papieren lijst is er de mogelijkheid deze te bestellen, tegen vergoeding van de verzendkosten, via de website van sportvisserij Nederland (www.sportvisserijnederland.nl).
Ook is er voor onze leden de mogelijkheid om, op vertoon van de Vispas 2019, de lijst af te halen bij Pet's Place.